مهلت ارسال مقالات به دومین همایش مهارت‌افزایی تا ۱۰ مهر تمدید شد

تهران- ایرنا- دومین همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی۳۰ مهر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۱۰ مهر فرصت دارند مقالات علمی خود را به این همایش ارسال کنند.

به گزارش گروه علمی ایرنا از وزارت علوم این همایش در محورهای نقش فناوری‌های آموزشی در تحول آموزش عالی، روش‌های مشارکت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در هدایت شغلی دانشجویان، نقش آموزش‌های عالی مهارتی در نظام صلاحیت حرفه‌ای، روش‌های هماهنگی و انطباق برنامه‌های درسی با نیازهای بازار کار، الگوها و تجارب بین‌المللی در مهارت‌افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، نقش و جایگاه انجمن های علمی در مهارت‌افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، روش‌ها و راهکارهای استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در نظام آموزش عالی، روش‌ها والگوهای مناسب در ارزیابی و سنجش صلاحیت حرفه‌ای برگزار می‌شود.

مهلت ارسال مقالات به دومین همایش مهارت‌افزایی تا ۱۰ مهر تمدید شد

مهلت دریافت مقالات (با فرمت درج شده در سایت) تا تاریخ ۱۰ مهر ماه است و مقالات برگزیده در نشریات دارای امتیاز پژوهشی مورد تایید وزارت علوم چاپ خواهد شد.

یش از این علاقه مندان تا روز ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲۳ فرصت داشتند ایده های خود را برای دبیرخانه این همایش ارسال کنند که این فرصت تا ۱۰ مهر تمدید شد. برای اطلاعات بیشتر به نشانی پایگاه اطلاع‌رسانی این همایش مراجعه کنید یا به این نشانی industry@msrt.ir ایمیل بزنید.

به گزارش ایرنا، اولین «همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی کشور» با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و برخی دیگر از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و با هدف تقویت مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی به همت معاونت پژوهشی وزارت علوم هشتم خرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha