۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85600048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت قهرمان کاراته آسیا به میادین با هدف کسب سهمیه جهانی

همدان- ایرنا- دارنده مدال های رنگارنگ کاراته آسیا گفت: پس از گذراندن دوره درمان و مصدومیت با هدف کسب سهمیه جهانی اسپانیا به میادین مبارزه بازگشتم.

مهدی شهگل روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پروسه آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا براثر سانحه ای دچار آسیب دیدگی شدم و این رویداد مهم را از دست دادم.

وی بیان کرد: هم اکنون مسابقات جهانی اسپانیا را در پیش رو دارم و با این احتساب دور جدید تمرین آماده سازی خود را شروع کرده ام تا موفق به کسب سهمیه شوم.

شهگل ادامه داد: هم اکنون تمرینات خود را به صورت انفرادی و زیر نظر مربیان در همدان پیگیری می کنم و امیدوارم در اردوی انتخابی تیم ملی بتوانم آمادگی کامل داشته باشم.

این قهرمان ارزنده کاراته همدان افزود: قبل از مسابقات انتخابی برای اعزام به قهرمانی آسیا در شرایط بسیار ایده آل بودم اما بروز سانحه تصادف باعث شد تا حضور در این رقابت ها را از دست بدهم با این حال تلاشم کسب سهمیه جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به سهمیه اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا هم کار سختی در پیش دارم، اما حضور در این مسابقات مقدمه بسیار خوبی برای المپیک ۲۰۲۸ است و حضور در این رویداد را رویای خود می دانم.

وی در خصوص حضورش در سوپرلیگ کاراته کشور گفت: عضو تیم رعدپدافند همدان هستم و مسابقات به دلیل حضور تیم ملی در رقابت های آسیایی متوقف شده و تاکنون نتایج خوبی نیز کسب کرده ایم.

مهدی شهگل عضو تیم ملی و سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ بین المللی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

هم اکنون بیش از سه هزار کاراته کا در سطح استان همدان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha