۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85600363
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۷۰ میلیارد ریال برای اصلاح جاده‌های حادثه‌خیز گناباد اختصاص یافت

گناباد-ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های این شهرستان در سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل شاکری روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک گناباد افزود: این اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز سنگ سبز جاده گناباد به فردوس،‌ زیرگذر روستاهای اقماری گناباد در حاشیه جاده سنتو و پیچ «مالو»جاده گناباد به بجستان اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: تکمیل طرح ۲ بانده سازی گناباد به قاین به عنوان یکی از نقاط پر تردد و حادثه خیز شهرستان گناباد نیازمند هفت هزار میلیارد ریال اعتبار است و در اولویت طرح های نیمه تمام این شهرستان قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: همچنین جاده گناباد به خواف به دلیل کم عرض بودن و قرار گرفتن تعدادی از مناطق شهری و روستایی در طول مسیر و تردد روزانه تعداد زیادی وسائل نقلیه سبک و سنگین در آن یکی دیگر از نقاط حادثه خیز مهم این شهرستان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: ارتقاء‌ این جاده از جاده روستایی به اصلی و بین شهری از طریق مسوولان وزارت راه و شهرسازی در دست پیگیری قرار دارد.

شاکری با اشاره به افزایش حجم ترافیک در معابر عمومی گناباد و از جمله معابر اصلی و مرکزی گناباد به خصوص ناصرخسرو و امام خمینی (ره)‌ همزمان با بازگشایی مدارس خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت همیار پلیس برای روان سازی ترافیک و حمل و نقل وسائل نقلیه شد.

رییس پلیس راه گناباد نیز از بخشداران و دهیاران این شهرستان خواست که قبل از آسفالت جاده های منتهی به روستاها این مسائل را با پلیس راه هماهنگ و بعد از آسفالت سرعت‌کاه به خصوص در فاصله های نزدیک به مناطق روستایی اقدام کنند.

سرگرد علیرضا حاج علی گفت:‌ با توجه به افزایش سرعت وسایل نقلیه در جاده های روستایی بعد از آسفالت باید با نصب سرعت‌کاه و خط کشی و رفع نقاط حادثه خیز برای کاهش سوانح جاده ای این مناطق گام برداشت.

وی ادامه داد:‌ برخی از نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان گناباد شامل ۲ راهی «برجوک، پیچ های اروک، اسو، جعفرآباد و تقاطع زیبد» در محور گناباد به فردوس نیازمند اصلاح است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha