۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85600441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اراده تکوینی نظام اسلامی بر ایجاد آرامش و صلح در جامعه است

زنجان - ایرنا - دادستان کل کشور پیام هفته را وحدت صلح و دوستی عنوان کرد و گفت: اراده تکوینی نظام جمهوری اسلامی ایجاد آرامش و صلح در جامعه است و همه را به رعایت حقوق یکدیگر دعوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد موحد روز چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین دادگاه صلح مرکز استان کشور در زنجان با بیان اینکه همه از مسوولیت اخروی و دنیوی می ترسیم افزود: تا جایی که می توانیم در مراوده سازش کنیم و این مهم منوط به این است که حقی ضایع نشود.

وی اظهار داشت: همه از لحاظ اخلاق و قانون به دنبال ایجاد سازش در پرونده هستند؛ مشروط بر اینکه حقی از کسی ضایع نشود و آموزه‌های دینی نیز بر همین امر تاکید دارند.

حجت الاسلام موحد یادآور شد: رئیس جمهور تاکید کرد که اگر همه مسلمانان وحدت داشته باشند، اسرائیل نمی‌تواند مرتکب چنین جنایاتی شود و آمریکا از تفرقه و جدایی ما استفاده کرده و پایگاه‌های خود را مستقر می‌کند.

وی رسیدگی تخصصی، مراجعه مستقیم به قاضی، کاهش اطاله دادرسی نظارت بر کیفیت سازش و اجرای سریع گزارش اصلاحی و استفاده مؤثر از ظرفیت شورا را از اهداف راه اندازی دادگاه‌های صلح ذکر کرد.

حجت الاسلام موحد با تاکید بر اینکه وحدت و همبستگی باید بیش از گذشته ترویج داده شود گفت: این مهم می تواند از خانواده ها شکل بگیرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای کاهش مشکلات، همکاری‌ های خانوادگی است تصریح کرد: کشور در تحریم به سر می برد و به نوعی دولت در مضیقه است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد : به عنوان مثال دولت میلیون ها لیتر بنزین وارد می کند و این درحالی است که بیش از ۱۵ میلیون لیتر در روز قاچاق می شود که تعاون و همکاری می‌تواند این آسیب را رفع و مشکلات را به حداقل کاهش دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha