۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85600449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ میلیون شماره تلفن همراه اول در کردستان فعال است

سنندج- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۲ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۸۳۹ شماره تلفن همراه اول در استان فعال و مشغول بکار است.

به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز چهارشنبه در آیین اهدای جوایز برندگان همراه اول در استان اظهار کرد: ۶۸ هزار و ۳۶۸ مورد از این تعداد شماره تلفن از ابتدای امسال دایر شده و هم اکنون ضریب نفوذ تلفن همراه اول مخابرات در استان ۱۶۸ درصد است.

وی افزود: هم اکنون ۸۷۳ سایت BTS در کردستان نصب و راه اندازی شده که امکان برقراری و پایداری ارتباط با کیفیت در شبکه ارتباطات سیار را فراهم کرده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ سایت جدید تلفن همراه در نقاط شهری و روستایی نصب و راه اندازی شده است و تکنولوژی ۱۸ سایت نیز به ۴G ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه در سه بخش دیتا، ارتباطات سیار و تلفن ثابت در استان به مشتریان خدمات ارائه می شود، افزود: توجه به تحقق معیارها و شاخص‌های عملکردی تدوین شده با تلاش همکاران از سوی شرکت مخابرات ایران در منطقه، عامل تاثیر گذار در موفقیت این مجموعه است.

حکمت اضافه کرد: مخابرات منطقه در بخش ارتباطات سیار با سرمایه گذاری هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال و اجرای پروژه های توسعه ای در زمینه ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه و افزایش سایت‌های جدید اقدامات قابل توجه ای در استان انجام داده است.

وی همچنین به وجود زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در نقاط روستایی استان اشاره کرد و افزود: ۷۰۹ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات قرار دارند و در صورت ابلاغ برنامه جدید به مخابرات، این مجموعه آمادگی اجرای پروژه های توسعه ای و ایجاد زیرساخت ها درنقاط روستایی را دارد.

در این مراسم به برندگان همراه اول که در طرح‎ها و جشنواره‌های این اپراتور شرکت کرده بودند جوایزی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha