استاندار فارس: تفرقه مسلمانان، زمینه ساز تسلط اجانب است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با بیان اینکه عقل، تدبیر و منطق حکم می‌کند مسلمانان در کنار هم باشند گفت: این تفرقه بین مسلمانان است که باعث می‌شود اجانب بر ما مسلط شوند.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان اوز، در آیین گرامیداشت هفته وحدت افزود: در دنیایی که دشمنان ما با تمام قوا و تدابیر شیطنت آمیز مشغول دشمنی هستند، مسلمانان از فرقه‌ها و مذاهب مختلف باید به حکم عقل، تدبیر و دیانت متحد و در کنار هم باشند تا بتوانند در مقابل کسانی که چشم دیدن هیچیک از این فرق و مذاهب را ندارند بایستند.

وی، با اشاره به سیاست و شعار برخی کشورها یعنی تفرقه بیانداز و حکومت کن اظهار کرد: آنها با همین شعار به سمت تکه تکه کردن کشورها حرکت کردند اما جهان اسلام امروز در کنار هم ایستاده‌اند تا علیه دشمنان قیام کنند.

استاندار فارس: تفرقه مسلمانان، زمینه ساز تسلط اجانب است

استاندار فارس گفت: اقامه نماز جمعه و جماعت، انجام مناسک حج و عهد اخوت به جای همبستگی قبیله‌ای بخشی از اقدامات جمعی است که اسلام مبتکر آن است.

ایمانیه، اولویت امروز جهان اسلام‌ را مبارزه با رژیم صهیونیستی و حامیان آنها دانست و افزود: دشمنان اسلام دوست دارند مسلمانان در رنج و عذاب باشند که در مقابل مسلمانان نیز باید در کنار هم قرار گیرند و به دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم برخیزند.

وی، با اشاره به تاکید بزرگان اهل تسنن و تشیع بر وحدت مسلمین افزود: به عنوان مسئول اجرایی استان فارس برای تحقق این مهم و حل مشکلات همه مردم استان به ویژه مردم شهرستان اوز، هر خدمتی که بتوانم انجام خواهم داد.

شهرستان اوز در فاصله ۳۴۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha