۹۳ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار می‌شود

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۹۳ عنوان برنامه توسط این سپاه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "سیدصادق حسینی" روز چهارشنبه در دیدار فرمانده‌هان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های کشور متاثر از مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: روزهای پیش‌رو یادآور حماسه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که جنگی توسط استکبار جهانی بر ما تحمیل شد که پایان این جنگ با پیروزی و سرافرازی ملت ایران رقم خورد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: دفاع مقدس تاریخ زرین و الگوی امروز است که میوه آن روز را امروز در صحنه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی شاهد هستیم که رزمندگان غزه از دفاع مقدس ما الگو گرفتند.

سردار حسینی تاکید کرد: در غزه یک جمعیت کم با ایمانی والا از ما الگو گرفتند و در مقابل استکبار ایستادند با وجود اینکه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی تا کنون در حق این مردم مظلوم دریغ نکرده است.

وی اضافه کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان یک ضرورت است تا از آن الگو گرفته و برای خودشان نقشه راه ترسیم کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ ریز برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در نماز جمعه، رژه نیروهای مسلح، سرکشی از پیشکسوتان، برگزاری یادواره‌های مختلف، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی، مراسم بزرگداشت روز سرباز، مراسم مهمانی لاله‌ها، میز خدمت، راهیان نور، دیدار با پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان، نشست‌های مختلف، فضای سازی فرهنگی و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی به مرزهای کشور ایران اسلامی در غرب و جنوب غربی کشور حمله کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha