مدیرکل توسعه کتابخانه‌های عمومی کشور:فارس در افتتاح کتابخانه‌های عمومی رکورد زد

شیراز - ایرنا - مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت:مسئولان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس به نوعی رکورد زده‌اند که در مدت زمان کمتر از چهار ماه، ۹ باب کتابخانه عمومی را با استانداردهای آماده افتتاح کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر گودرزی،پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های در دست افتتاح شیراز، اظهار کرد: با افتتاح ۹ کتابخانه‌ فارس تحولی بزرگ در خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی به مردم این استان رخ خواهد داد.

وی افزود: اگر کتابخانه‌های عمومی با خدمات متنوع و جذابیت ویژه طراحی شود، بی‌تردید مورد استقبال مردم قرار می گیرد.همانگونه که کتابخانه عمومی شهید آیت الله دستغیب شیراز، پس از بازطراحی و بازگشایی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مورد استقبال خوب مردم شیراز قرار گرفته و در همین مدت بیش از چهارهزار نفر عضو این کتابخانه شده‌اند.

گودرزی ادامه داد: در ۹ باب کتابخانه جدید فارس نیز به جزئیات توجه ویژه شده و خدمات متنوعی آماده شده است‌.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های عمومی کشور:فارس در افتتاح کتابخانه‌های عمومی رکورد زد

توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌های جدید فارس

وی اضافه کرد: بخش کودک این کتابخانه‌ها با استانداردهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همخوانی دارد و طرح‌ها نهایی شده است.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام کرد: همه کتابخانه‌ها دارای بخش ویژه کودک و اسباب‌بازی های ویژه برای بخش بازی آن نیز خریداری شده است.

وی بیان کرد: بخش نوجوان و تالار علم و خلاقیت نیز پروژه‌های کتابخانه‌ای فارس به شیوه‌ای خلاقانه پیاده سازی شده تا به کاربران نوجوان خدمات ارائه دهد.

هفت کتابخانه عمومی فارس در شهرستان شیراز و ۲ کتابخانه در شهرهای داراب و فیروزآباد در مرحله تجهیز است و به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس، به زودی افتتاح می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha