۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85601488
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سه هزار دانش آموز گنبدی تحت حمایت کمیته امداد هستند

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85601488
سه هزار دانش آموز گنبدی تحت حمایت کمیته امداد هستند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس گفت: سه هزار و ۱۳ دانش آموز و ۲۲۵ دانشجو تحت حمایت این نهاد انقلابی بوده و کمک هزینه تحصیل دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی قربانی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری جشن عاطفه‌ها افزود: کمیته امداد گنبدکاووس در مجموع ۱۴ هزار و ۳۵۲ خانوار با جمعیت ۲۶ هزار و ۳۱۲ نفر تحت حمایت دارد.

وی بابیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها باهدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای تحصیل دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد و دیگر دانش‌آموزان نیازمند از ۱۵ شهریور در کشور شروع شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد، اضافه کرد: این نهاد انقلابی برای کمک به دانش‌آموزان افزون بر سه هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و درحال توزیع دارد.

سه هزار دانش آموز گنبدی تحت حمایت کمیته امداد هستند

قربانی، ارزش هر بسته لوازم تحریر را چهار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر این، ۶۰۰ بسته نوشت‌افزار به همراه بسته غذایی نیز توسط برخی نیکوکاران گنبدی به ارزش مجموع ۶ میلیارد ریال تهیه و آماده توزیع میان دانش‌آموزان نیازمند است.

رئیس اداره کمیته امداد گنبدکاووس همچنین گفت: امسال برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم و نیکوکاران سه پایگاه ثابت شهری و ۱۱ پایگاه سیار و ۲۵ مرکز نیکوکاری در شهر و مناطق روستایی برپا شده است.

وی اظهار کرد: آیین جشن عاطفه‌ها هفتم مهر در مدارس گنبدکاووس برگزار خواهد شد ضمن اینکه ۱۵ هزار پاکت نامه برای جمع آوری کمک‌ دانش‌آموزان و اولیای آنان در مدارس شهرستان توزیع شده است.

قربانی حجم کمک‌های نقدی و کالایی مردمی و نیکوکاران گنبدی در سال گذشته به جشن عاطفه‌ها را ۱۷ میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد؛ امسال میزان هدایا و کمک‌ها به ۲۵ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با قدردانی از کمک‌ها و هدایای مردم نوعدوست و نیکوکاران گنبدکاووس به کمیته امداد این شهرستان، برلزوم استمرار این اقدام خداپسندانه تاکید کرد و بیان داشت: افراد علاقمند می‌توانند کمک‌های نقدی خود به جشن عاطفه‌ها را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۹۹۴ کمیته امداد شهرستان واریز نمایند.

قربانی همچنین از تحت حمایت بودن هزار و ۲۵۲ یتیم و فرزندان خانواده‌های کم برخوردار در کمیته امداد گنبدکاووس خبر داد و گفت: پنج هزار و ۴۰۰ نفر از نیکوکاران حامی این عزیزان بوده و ماهانه و در مناسبت‌ها کمک می‌کنند.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha