۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85073530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین گنبدکاووس در انتظار حامی هستند

گنبدکاووس - ایرنا - ادارات منطقه یک و ۲ کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و طرح محسنین ثبت نام شده دارند که در نوبت و چشم انتظار حمایت مالی و معنوی مردم نوعدوست و نیکوکار این شهرستان مرزی هستند.

روسای ادارات کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از مردم نوعدوست و نیکوکاران، کارکنان ادارات و نهادها، صاحبان موسسات و واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان خواستند تا پایان ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند.

آنها افزودند: افراد علاقمند به حمایت مالی از فرزندان یتیم (طرح اکرام) و فرزندان خانواده‌های کم برخوردار که به هر دلیل سرپرست خانواده قادر به تامین هزینه‌های زندگی نیستند می‌توانند با مراجعه به هر یک از ۲ اداره کمیته امداد گنبدکاووس یا پایگاه‌های که به همین منظور در سطح شهر برپا خواهد شد فرم مربوطه را تکمیل و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ شماره کارت مجازی دریافت و در این ۲ طرح خداپسندانه مشارکت نمایند.

به گفته روسای ادارات کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس، حداقل هزینه حمایت از هر فرزند یتیم یا محسنین ماهانه ۳۰ هزار تومان و حداکثر آن بسته به توان مالی فرد خواهد بود.

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس در این خصوص گفت: هم اکنون ۷۵۴ نفر شامل ۴۴۵ یتیم و ۳۰۹ محسنین تحت حمایت این اداره و نیکوکاران حامی قرار دارند ضمن اینکه هزار نفر دیگر هم ثبت نام شده و در نوبت حمایت هستند.

علیرضا کریمیان با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران حامی فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد گنبدکاووس، افزود: در هفته اکرام که همزمان با ۱۵ ماه رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود چندین پایگاه در سطح این شهر برای جذب حامی برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم نوعدوست و نیکوکاران علاقمند به شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

به گفته وی، هم اکنون این اداره ۷ هزار و ۶۳۸ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۲۲۹ نفر تحت حمایت دارد.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس هم به ایرنا گفت: این اداره ۸۸۱ نفر شامل ۳۱۴ یتیم و ۵۶۷ محسنین تحت حمایت دارد ضمن اینکه هزار و ۱۰۰ نفر دیگر هم که ثبت نام کردند در نوبت جذب حامی قرار دارند.

محسن خداپرست افزود: تلاش داریم در هفته اکرام و ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان حداقل بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ حامی جدید برای فرزندان یتیم و محسنین این نهاد که در نوبت حامی قرار دارند، جذب کنیم.

به گفته وی، این اداره بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ خانوار مددجو با جمعیت افزون بر ۱۲ هزار نفر تحت حمایت دارد.

کمیته امداد شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به ۲ منطقه تبدیل شد.

۱۰ هزار سبد کالای خیر گنبدی سر سفره نیازمندان گلستان

مشق دانش‌آموزان گنبدی در کمک به همنوع + فیلم

آمادگی کمیته امداد گنبدکاووس برای برگزاری جشن نیکوکاری

کمیته امداد گنبدکاووس ۳۷۹ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha