مدیران برای جبران عقب‌ماندگی‌ زیرساختی گنبدکاووس تدبیر کنند

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان مرزی عقب ماندگی‌ زیرساختی زیادی در بخش‌های گوناگون دارد، گفت: جبران این عقب‌ماندگی‌ها به تدبیر صحیح، اختصاص منابع اعتباری ویژه توسوط مدیران استانی و ملی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحکیم آق‌آرکاکلی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی باموضوع بررسی تخصیص و تصویب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ گنبدکاووس، افزود: جبران عقب‌ماندگی‌های زیرساختی این شهرستان از جمله ضعف ولتاژ برق، کمبود آب آشامیدنی، وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی و بهداشت و درمان و نیز کمبود فضای آموزشی مطالبه بحق مردمی است و همه مدیران موظف به تلاش برای پاسخ به دغدغه‌های مردم هستند.

وی اضافه کرد: بخشی از وقت مدیران استانی و شهرستانی به جای خدمت به مردم، معطوف به تغییر و تحول دولت و رایزنی برای کسب پست و مقام در دولت جدید صرف می‌شود.

مدیران برای جبران عقب‌ماندگی‌ زیرساختی گنبدکاووس تدبیر کنند

آق آرکاکلی ادامه داد: مدیران دولت قبل (سیزدهم) باید تا آخرین لحظه مسئولیت به مردم خدمت کنند و اگر لیاقت داشته باشند در دولت چهاردهم که شعار وفاق ملی داده است، از ظرفیت آنان استفاده خواهد شد.

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تخصیص ۶۶ درصد سهم اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان درسال ۱۴۰۲، بیان کرد: مدیران ادارات و نهادها باید پیگیر جذب اعتبارات بیشتر از منابع گوناگون ملی و استانی باشند تا بخشی از مشکلات و کمبودهای زیرساختی گنبدکاووس رفع شود.

وی با تاکید برضرورت ارائه گزارش وضع موجود پروژه‌های نیمه کاره و نیازها توسط ادارات و نهادهای گنبدکاووس به نماینده، افزود: اگرچه مشکل کمبود منابع مالی داریم اما مدیران باید از ظرفیت موجود استفاده و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

آق آرکاکلی اضافه کرد: گنبدکاووس ظرفیت‌ زیادی در بخش‌های گوناگون دارد اما کمتر از این پتانسل‌ها استفاده شده و یا در بخش منابع بودجه‌ای کمتر از ظرفیت‌های ملی و تبصره‌ای استفاده می‌شود.

وی همچنین بابیان اینکه چالش فعلی استان گلستان و گنبدکاووس کمبود آب آشامیدنی است، برلزوم تشکیل مجمع خیرین آب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات این بخش و دیگر بخش‌ها، مطالبه مردم از مدیران است.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha