۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۴۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85601926
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در غرب زنجان جذب شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در غرب زنجان برای توسعه متوازن اقتصادی جذب شده که پروانه بهره‌برداری آن در حال صدور است.  

مجید گلشنی منفرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توسعه متوازن، توسعه صنایع مادر و تکمیل زنجیره های تامین و تولید سه محور سند توسعه راهبردی صنعتی استان زنجان است، افزود: بر اساس این سند، رویکرد ما هدایت سرمایه گذاری‌های جدید به سمت مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه ما در این سند راهبردی به دنبال ایجاد عدالت اقتصادی و توازن سرمایه گذاری در استان هستیم، اظهار داشت: این رویکرد، یک شعار نیست و این موضوع را در جذب سرمایه گذاری ها دنبال می کنیم.

گلشنی منفرد اظهار داشت: بر اساس آمایش صنعتی استان، توسعه صنایع با مصرف انرژی و آب کمتر در اولویت است و در این زمینه موفقیت هایی را داشته ایم.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه گذشته رشد ۳۰۰ درصدی دارد.

گلشنی منفرد اظهار داشت: در این مدت، ۶۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان محقق شد که این میزان در مدت مشابه گذشته بالغ بر ۲۳ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: امسال تاکنون برای ۵۲ واحد صنعتی در سطح استان پروانه بهره برداری صادر شده است که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۶۵۷ نفر فراهم می شود.

هم اکنون یک هزار و ۱۲۶ واحد صنعتی در استان فعالیت دارد که زمینه اشتغال ۴۷ هزار و ۱۱۶ نفر را فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha