طرح بیمارستان تخصصی مادر و کودک بوشهر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر_ایرنا_ استاندار بوشهر گفت: طرح بیمارستان تخصصی مادر و کودک بوشهر با زیربنای ۱۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع و پنج طبقه  اکنون ۵۷ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز جمعه در بازدید از بیمارستان در حال احداث مادر و کودک بوشهر اظهار کرد: طرح بیمارستان جایگزین حضرت فاطمه الزهرا (س) با توجه به همجواری با بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای، با تمرکز بر تخصص مادر و کودک ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: بیمارستان یاد شده دارای ۱۸۰ تخت و ۱۲ اتاق زایمان، ۶ اتاق عمل و ۱۴ تخت اقامتی مادران است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بیمارستان تخصصی مادر کودک بوشهر در بخش‌های درمانگاه، آزمایشگاه،بستری و مراقبت‌های ویژه، زایمان و اعمال جراحی در حال ساخت است و بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) بوشهر از سال ۱۳۹۵ آغاز و دارای ۲ پیمانکار برای اجرای زیرسازی و بخشی از اسکلت ساختمان است.

سید محمود دستغیبی،افزود: تا پیش از سال ۱۴۰۰ این بیمارستان دارای پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی بود اما پس از آن روند احداث بیمارستان شتاب قابل ملاحظه‌ای یافته و از ابتدای سال جاری با عقد قرارداد جدیدی به مبلغ اولیه سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تا مرحله تکمیل ساختمان سرعت قابل قبولی پیدا کرده است.

وی افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی ۲۴ ماهه عملیات اجرایی ساختمان پایان می‌یابد و برای استقرار تجهیزات و بهره‌برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تحویل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha