۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85602075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره مندی ۳۸۰ روستای مازندران از مزایای طرح فیبر نوری

ساری- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه مازندران از برقراری اینترنت بیش از ۳۸۰ روستای استان از طریق فیبر نوری خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مدیریت مخابرات مازندران، علی نوروزی روز جمعه گفت: یکی از برنامه‌های مهم این اداره در سال جاری پوشش فیبر نوری در ۳۸۰ روستای بالای پانصد خانوار است.

وی افزود: این طرح با خودیاری و همکاری مردم بوده تا شبکه پایدار و سرعت بالاتر که ده برابر سرعت اینترنت معمولی است را در استان داشته باشیم.

مدیر مخابرات منطقه مازندران طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها را یکی از طرح‌های بزرگ در دست اقدام وزارت ارتباطات بیان کرد و افزود: این طرح زیرساخت و پهنای باند مورد نیاز را برای شهرهای کشور فراهم کرده و با اتصال شهرها، اینترنت پرسرعت و باکیفیت در اختیار شهروندان و کسب و کارها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر تجهیزات این شرکت به خصوص سیم‌های مخابرات به سرقت رفته بود افزود: با جمع آوری سیم‌های مسی و اطلاع رسانی به موقع شهروندان به همراه تعامل سازنده با نیروی انتظامی و گروه‌های بسیجی و جهادی در حال حاضر این سرقت‌ها بسیار کاهش یافت.

نوروزی از مردم مازندران به خاطر قطع تلفن ثابت در ایام تابستان به خاطر قطع برق عذرخواهی کرد و گفت: در تلاش هستیم با تزریق اعتبارات این مشکل برطرف شود.

افزون بر سه هزار و ۵۰۰ روستا در استان مازندران وجود دارد.

بهره مندی ۳۸۰ روستای مازندران از مزایای طرح فیبر نوری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha