فرمانده سپاه ایلام: جهان از حقانیت ملت فلسطین حمایت می‌کند

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه امروز افکار ملت‌های جهان حامی مردم مظلوم فلسطین است، گفت: پیروزی های جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آن، برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا، سردار "سیدصادق حسینی" در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، با بیان اینکه دفاع مقدس از افتخارات بزرگ ملت ایران است، اظهار کرد: رهبری امام راحل، اراده ملت، توکل به خدا، روح اعتقادی و همبستگی فوق‌العاده، بخشی از عناصر پیروزی ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام یادآور شد: با رهبری امام راحل و درایت ملت، توطئه‌های دشمنان خنثی شده و ایران از قدرت وابسته، امروز به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده و ما اکنون به قدرت ضربه زدن به دشمن و استکبار در هر سطحی دست یافته‌ایم و این نتیجه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه متجاوزان در دوران دفاع مقدس به کمک استکبار با وعده فتح تهران در باتلاق مرگ و فلاکت فرو رفتند، گفت: امروز شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم و پیروزی ما در برابر کفر تحقق یافته و عمق راهبردی به نقاط مختلف جهان و منطقه گسترش پیدا کرده است.

سردار حسینی با تاکید براینکه امروز اخلاق، ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تبدیل به فرهنگ و الگو شده است، افزود: کسانی که در مقابل ما در دوران دفاع مقدس قرار گرفتند، به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند و امروز ملت ایران اسلامی مقتدر و سرافراز در جهان است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: دفاع مقدس برای ما برکات زیادی داشت و به خودباوری رسیدیم، فهمیدیم که می‌توانیم به خودمان تکیه کنیم و بخش عظیمی از نیازهای عمده ما در دوران دفاع مقدس به وسیله جوانان تأمین شد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در زمین، دریا، هوا و فضا حرف برای گفتن دارد و در مقابل هرگونه تجاوزی مقتدرانه دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی مدعی بود که قدرت مطلق و ارتش شکست‌ناپذیری دارد، اما حماس توانست با عبور از لایه‌های امنیتی آن‌ها، آنها را به شکست وادار کند.

سردار حسینی گفت: دشمنان آمده بودند تا به این قدرت نوظهور پایان دهند، اما مشیت الهی نقشه‌های آنان را باطل کرد و با وجود همه چالش‌ها، ملت ایران پیروز شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: نابودی حماس، آزادی اسرا و کوچاندن مردم از راهبردهای رژیم صهیونیستی بود که هر سه راهبرد شکست خورده‌اند و آنها جز جنایت کاری انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: عملیات حماس باعث شد سازمان ملل و شورای امنیت دوبار به حقانیت فلسطین رأی دهند که این پیروزی برای ملت فلسطین است و وعده‌های پیروزی امت‌های اسلامی تحقق خواهد یافت،

سردار حسینی با تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین هفته دفاع مقدس، گفت: پیامبر(ص)، نمونه‌ای کامل از انسانیت و چراغی روشنی‌بخش برای بشریت است که همگان را به سوی عدالت، معرفت و دوری از بت‌پرستی و دعوت به خداپرستی رهنمون می‌سازد.

وی ادامه داد: پیامبر(ص) با اخلاق نیکو، بشیریت را به سمت کمال پیش می‌برد و جامعه را هدایت کرده و به جاهلیت و بت‌پرستی پایان داد. امروز مسلمانان بزرگترین جوامع دنیا را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا، به گفته سردار حسینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۹۳ عنوان برنامه توسط سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha