نکونام:  موقعیت‌ها را از دست دادیم و روی اتفاقات فوتبالی گل خوردیم

ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما عملکرد قابل قبولی در زمین داشت و با ارائه یک بازی مالکانه، بازی را به خوبی کنترل کرد اما روی اتفاقات فوتبالی گل خوردیم و در تبدیل موقعیت‌ها به گل هم دقت لازم را نداشتیم.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و استقلال تهران با بیان اینکه بازی باکیفیتی توسط ۲ تیم انجام شد، اظهار کرد: بارندگی کمی به ضرر تیم ما تمام شد اما تیم ما خوب بازی کرد؛ هم مالکانه بازی کردیم و هم موقعیت ساختیم.

وی افزود: این سومین بازی است که در این فصل بدشانسی می‌آوریم و ضربات ما توی دروازه نمی‌رفت؛ نیمه اول تیم ما دائم در حال حمله بود و اصلا نفهمیدیم چطور گل خوردیم، شکل حمله‌ای تیم ما خوب بود و در یک لحظه غفلت گل خوردیم، با این حال نیمه اول را خوب تمام کردیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: نیمه دوم می‌دانستیم می‌توانیم به موقعیت و گل برسیم و توانستیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم اما یک گل مبتدیانه خوردیم که جزو اتفاقات فوتبال بود.

نکونام افزود: در بازی گل بد خوردیم و باعث شد عجله کنیم. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. تعویض‌هایی انجام دادیم که میل هجومی تیم بیشتر شود. با این که دست‌کم سه بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداشتیم از نظر تاکتیکی و فوتبالی خیلی خوب بازی کردیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم داوری اضافه کرد: دقیقه ۱۲ بازی داور یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت؛ نیمه دوم گلی که زدیم آفساید اعلام شد که نظر دادن در مورد آن کمی سخت است. به نظرم داور در آن صحنه می‌توانست گل را بپذیرد. یک پنالتی هم روی رامین رضاییان رخ داد و گرفته نشد.

سرمربی نساجی گفت: تیم ما دارد خوب بازی می‌کند و نگاه‌مان رو به جلو است و با رسیدن مصدومان به آمادگی برای بازی در این هفته شرایط تیم بهتر می‌شود؛ کمی به زمان نیاز داریم.

نکونام افزود: با تمام توان داریم تلاش می‌کنیم و باید همه تلاش‌مان را بکنیم که قهرمان شویم. مطمئن باشید که تیم شکل بهتری می‌گیرد. تیم ما نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشت اما در همین شرایط وقتی تیم بعد از سه روز استراحت این کیفیت را نشان می‌دهد یعنی تیم خوبی است.

او درباره طولانی شدن زمان بررسی صحنه‌ها با VAR و توقف چندباره بازی نیز گفت: توقف در بازی خیلی زیاد بود و طول کشید و این به ضرر ما شد. این وقفه‌ها ریتم حمله ما را خراب می‌کرد و به سود تیم نساجی بود. دوربین‌ها باید این مسائل را دقیق‌تر بررسی کنند. به نظرم صحنه روزبه چشمی‌ هم اخراج نداشت، چون پشت سر او مدافع ما بود و توپ به سمت نقطه کرنر می‌رفت. خطایی نبود که بگوییم ساق پا را زده یا خطای بی‌محابایی مرتکب شده است. متأسفانه صحنه‌هایی که رخ داد باعث شد بازی ما تحت تأثیر قرار بگیرد و متضرر شویم. امیدوارم این مسائل حل شود.

به گزارش ایرنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام چهار بازی آغاز شد که در یکی از این مسابقات از ساعت ۱۷:۱۵ نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف استقلال تهران رفت و این دیدار با ۲ گل کوین یامگا و حامد پاکدل برای نساجی و گل‌های رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی برای استقلال ۲ – ۲ به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha