۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۳
کد خبر: 85602504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون سیاسی استاندار یزد: وحدت مسلمین عامل شکست استکبار است

یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: وحدت بین مسلمین عامل اصلی شکست استکبار جهانی است و باید روز به روز تقویت شود.

به گزارش جمعه شب روابط عمومی استانداری یزد، " علی اکبر عزیزی " در همایش بزرگداشت هفته وحدت با شعار وحدت امت اسلامی نجات غزه در یزد اظهار کرد: باید وحدت بین امت اسلام و حمایت از مردم ستمدیده غزه و فلسطین یک موضوع همیشگی و محوری باشد.

وی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به وحدت بین همه مسلمین تأکید داشته‌اند و به‌ کرات در بیانات خود از لزوم اتحاد و پرهیز از تفرقه بین امت اسلامی تأکید کرده‌اند، وظیفه امت اسلامی این است که به معنای واقعی به وحدت پیش از پیش و مایوس کردن دشمنان و حمایت از مردم مظلوم و بی گناه غزه گام بردارد.

اجرای سرود و نوازندگی سنتی و تقدیر از فعالان وحدت و همچنین سپاس از عوامل اجرایی خدمت رسانی به زائران مجروح و شهید شده در حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی از جمله برنامه های این همایش بود.

همایش هفته وحدت به میزبانی اداره کل اتباع و امور مهاجرین استانداری یزد با شعار (وحدت امت اسلامی نجات غزه) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تعدادی از مسئولان استان و اتباع و مهاجرین خارجی اهل سنت و شیعیان برگزار شد.

استان یزد یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha