دری نجف‌آبادی: رژیم صهیونسیتی با جنگ الکترونیکی هم به اهداف خود نمی‌رسد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رژیم صهیونسیتی با جنگ الکترونیکی هم نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد و این جنایت عزم جبهه مقاومت را برای گام برداشتن در مسیر جهاد دوچندان خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، در اراک افزود: بدون شک رژیم صهیونیستی به خاطر این جنایت تاوان سختی خواهد داد.

وی ادامه داد: نیروهای جبهه مقاومت دیروز در مقابل این جنایت الکترونیکی، ۳۰۰ موشک به مقر نیروهای اشغالگر زدند و از آنان تلفات سنگینی گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل کانون توطئه و تفرقه افکنی در بین امت‌های اسلامی است و مسلمانان برای مقابله با این رژیم غاصب باید وحدت و یکپارچگی خود را تقویت کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: کشورهای منطقه از جمله عربستان، پاکستان و ترکیه از ارتش‌های بزرگ و قدرتمندی برخوردار هستند که اگر در مسئله حمایت از فلسطین و نابودی اسرائیل با هم وحدت داشتند رژیم صهیونسیتی نمی‌توانست در سرزمین‌های اشغالی جنایت‌ کند.

وحدت کلید پیروزی مسلمانان مقابل اسرائیل غاصب است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ۱۷ ربیع‌الاول میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت نیز گفت: تقویت وحدت و یکپارچگی کلید پیروزی مسلمانان بر دشمنان اسلام و در صدر آنها اسرائیل جنایتکار است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: با توجه به شرایط کنونی دنیای اسلام، هرچه همدلی، اخوت و برادری میان ملت‌های مسلمان بیشتر شود زمینه بالندگی، رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی بیش از پیش فراهم می‌آید. ‌

وی ادامه داد: قرآن و سنت نبوی(ص) از سرمایه‌های اصلی مسلمانان و اساس تمدن اسلامی است و همه مسلمانان باید از این سرمایه به بهترین وجه استفاده کنند و در سایه وحدت با پیروی از سیره نبوی و تمسک به حبل الله امورشان را پی بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: تقویت وحدت و برادری شیعه و سنی، تنها راه حفظ امنیت در کشور ایران و دیگر کشورهای جهان است و در این راستا آحاد ملت مسلمان باید احساس مسئولیت کرده و در مسیر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان حرکت کنند.

دفاع مقدس سند اتحاد و وفاق ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود به دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس سند اتحاد و وفاق ملت سلحشور ایران است و با این راهبرد ارزشمند توانستند هشت سال در برابر رژیم بعثی عراق از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: رژیم بعثی عراق در شرایطی به کشورمان حمله کرد که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود اما، رزمندگان اسلام ایران اسلامی از کمترین امکانات تسلیحاتی و تجهیزاتی برخوردار نبودند و تنها با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام‌ راحل و سلاح تقوا و جهاد در راه خدا توانستند دشمن را شکست داده و اجازه دست‌درازی به خاک میهن رادبه دشمن بعثی ندادند.

وی اظهار کرد: استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از هفت هزار شهید و ۱۴ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هر یک از شهدا و جانبازان سند افتخار و عزت ملت ایران هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت رفتار خود را به نمایش گذاشتند به‌طوری که عزیزترین داشته خود که همان جان شیرین است را در طبق اخلاص گذاشته و تا آخرین قطره خون خود از کیان این سرزمین دفاع کردند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان و متخصصان داخلی در حوزه صنعت دفاعی در اوج قدرت است.

وی افزود: صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران در جایگاه بالایی در سطح منطقه و جهان قرار گرفته است و موجب تعجب جهانیان شده است.

امام جمعه اراک تاکید کرد: باید در هوش مصنوعی، کوانتوم و صنایع پیشرفته به آخرین فناوری‌های جهان دست پیدا کنیم تا بتوانیم امنیت را در همه ابعاد داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی امروز در نهایت عزت، اقتدار به عنوان موتور پشیران مقاومت است که می‌تواند با قدم‌های مستحکم، زمینه‌ساز تمدن اسلامی باشد.

سردار پاسدار «مرتضی عمومهدی» افزود:
دشمن امروز در تمام جبهه‌هه از انقلاب اسلامی شکست خورده و درصدد جبران آن در منطقه است، اما جمهوری اسلامی با برخورداری از نیروهای نظامی جان‌برکف و تسلط کامل بر منطقه اجازه توطئه‌پراکنی به دشمن نمی‌دهد

وی بیان کرد: غیرتمندی و وطن پرستی ملت غیور ایران اسلامی زیر سایه اسلام ناب محمدی(ص) در دفاع مقدس ظهور کرد و باعث شد تا همه اقشار جامعه از نقاط مختلف ایران اسلامی خود را به مناطق عملیاتی رسانده و دشمن متجاوز را از خاک وطن بیرون کنند.

فرماندهی ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و فرهنگی در جامعه رسالت مهم همه اقشار است و برای عملیاتی کردن آن باید همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی دست در دست یکدیگر بدهند.

امیر سرتیپ دوم عباس کاظمیان افزود: رزمندگان ایران اسلامی هشت سال در مقابل رژیم بعثی عراق که مورد حمایت ابرقدرت‌های جهان و در راس آنها آمریکا و شوروی بود، ایستادگی کرد و اجازه دست درازی به خاک پاک وطن را ندادند و ارج نهادن به جایگاه ایثار و شهادت در جامعه کوچکترین رسالت است که امروز بر عهده همه طیف‌ها است.

در این آیین یگان‌های نیروهای مسلح استان مرکزی مقابل تمثال امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند و اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha