۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85602724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری: نمایش اقتدار نظامی برای دشمنان وحشت آفرین است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایش اقتدار نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی همراه با توان رزمی و زرهی کشور برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی وحشت آفرین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حسین مظفری روز شنبه در رژه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان قزوین که در مقابل ارتش ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش امروز نیروهای مسلح تنها گوشه‌ای از اقتدار و صلابت نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که این اقتدار موجب رعب و وحشت دشمنان می‌شود.

وی اضافه کرد: در چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل، شاهد اقتدار، صلابت و آمادگی بالای نیروهای مسلح نظامی و انتظامی برای دفاع از آرمان‌های های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران در زیر پرچم ولایت قرار داریم.

آیت الله مظفری تصریح کرد: نیروهای مسلح، انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی این افتخار را دارند که سرباز امام زمان (عج) باشند و در راه دفاع از اسلام عزیز و این نظام مقدس جان نثاری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید که هرآنچه مایه اقتدار شما و رعب وحشت دشمنان است را آماده کنید و به رخ دشمنان بکشید.

آیت الله مظفری خاطرنشان کرد: به زودی دست انتقام الهی توسط رزمندگان اسلام از رژیم منحوس صهیونیستی و جهانخوار در همین روزها گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha