۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85602758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاجی بابایی: انتظار فوتبالدوستان صعود تیم پاس است + فیلم

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار فوتبالدوستان صعود تیم پاس به لیگ یک و سپس لیگ برتر و بازگشت به جایگاه واقعی خود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه با حضور در جمع اعضای تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: اوج پاس همدان در زمان حضورش در لیگ برتر و شکست سه بر صفر پرسپولیس و یک بر صفر استقلال در ورزشگاه آزادی بود و معتقدیم باید به این جایگاه بازگردد.

وی بیان کرد: در همان دوره بسیاری از بازیکنان پاس در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفتند و جزو بهترین‌ها شدند اما رفته رفته شاهد تنزل جایگاه تیم به دلیل برخی مسایل و نیز ناامیدی در ما شد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: امسال اما به مجموعه تیم اعتماد کردیم که می‌توانند صعود کنند و بازهم شاهد بازگشت به روزهای اوج باشیم.

وی ادامه داد: در نشستی که با مسوولان اجرایی و متولیان باشگاه داشتیم، تمامی نیازهای تیم مورد بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: انتظار ما پیروزی‌های پاس در مسابقات است، نمی‌گوییم باخت در کار نیست اما در نهایت باید به صعود این تیم به لیگ یک منتهی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ساله این تیم را کمک کردیم و نتیجه‌ای دلخواه کسب نشد، امسال بیشتر امیدوار شدیم که جوانان مستعد این شهر و استان می‌توانند صعود را به مردم فوتبالدوست هدیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه پاس متعلق به مردم فوتبالدوست همدانی است، گفت: اگر این تیم به لیگ یک صعود کند، همه امکانات مورد نیاز را فراهم می‌کنیم تا با قدرت راهی لیگ برتر شود.

حاجی بابایی افزود: از اعضای تیم می‌خواهم که مردم و مسوولان را ناامید نکنند، هیچ فرقی بین بازیکن مستعد بومی همدان با بازیکنان مطرح نیست، فقط باید بیشتر تلاش کرد.

وی با تمجید از رویکرد بومی گرایی پاس گفت: از امروز قرار است ۵۰۰ بازیکن نخبه استعدادیابی شوند و منتخبان آن‌ها آینده سازان فوتبال استان همدان خواهند بود.

پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha