۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85602838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم همدان: حیات تیم پاس ثمره حمایت ها است + فیلم

همدان-ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات فوتبال همدان گفت: خیلی از تیم‌ها پس از انتقال به شهرستان‌ها نتوانستند ماندگار شوند اما پاس به لطف حمایت مسوولان ، هواداران و دستگاه ورزش استان به حیات خود ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صوفی روز شنبه در جمع اعضای تیم پاس همدان افزود: درست است که در این سال‌ها وضعیت تیم پاس آن چیزی نیست که دوست داشته باشیم، اما حمایت‌ها برای حیات این تیم همیشه بوده است.

وی اضافه کرد: هنگام انتقال پاس به همدان اعتقاد داشتیم حضور در لیگ برتر افق توسعه استان را به دنبال خواهد داشت اما اینگونه نشد.

وی به اتفاق‌های اخیر در کمیته داوران فدراسیون فوتبال و بازداشت‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این اتفاق حقانیت باشگاه پاس را ثابت کرد، اعتراض‌هایی که از ناداوری در همان دوره دیده نشد و اهمیتی به حقوق باشگاه پاس ندادند.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی فصل قبل حضوری نصفه و نیمه برای حمایت از پاس داشت، افزود: امسال حمایت‌ها بسیار پر رنگ‌تر خواهد بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت‌های به موقع از پاس در فصل جدید مسابقات گفت: اگر حمایت‌ها به موقع انجام نشود، بی‌فایده است.

وی بومی گرایی را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مثبت تیم پاس در فصل جدید مسابقات دانست و گفت: بومی گرایی در فصول گذشته نیز بود اما امسال با سرمربیگری هادی گل محمدی از مربیان خوب فوتبال همدان، پر رنگ‌تر شد هر چند فوتبال مرز نمی‌شناسد و نیاز به بازیکن توانمند غیربومی هم هست.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی خوبی در آماده‌سازی و شروع بکار تیم داشتیم و امیدواریم با اعتماد به جوانان بومی این استان، شرایط صعود هموار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha