۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85603687
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر کرج :  انتزاع فردیس از کرج در گرو همدلی با محوریت عدالت  است

کرج - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه هر خدمتی که در شهرداری کرج یا فردیس صورت بگیرد تأثیر مستقیمی بر رفاه شهروندان دارد، گفت: انتزاع کامل فردیس از کرج در گرو همدلی با محوریت عدالت، منافع و رفاه مردم انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، مسعود محمدی روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی انتزاع شهر فردیس از کلانشهر کرج که با حضور اعضای شورا شهر و شهرداران این ۲ شهر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر و طی جلسات مختلف موضوعات فی‌مابین کرج و فردیس و انتزاع کامل این ۲ شهر به منظور تعیین و تکلیف اموال و املاک واحدهای خدمات رسان مربوط به شهرداری های کرج و فردیس مورد بررسی قرار گرفته و با تعامل دوسویه، باقی مسائل حل و فصل خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: مسائل باقی مانده از انتزاع شهرداری فردیس از کرج در حوزه‌هایی مثل مالی، نیروی انسانی، زمین و املاک را می‌شود با تعامل مشترک بین ۲ مجموعه مدیریت شهری و همچنین همکاری بیشتر شوراها به سرانجام مطلوب رساند.

محمدی به رفع اشکالات حقوقی در تفاهم‌نامه منعقد شده اشاره کرد و گفت: ضوابط و مقررات برای تصمیم گیری بر اساس تفاهم نامه باید پذیرفته و تصمیم گیری لازم و تقسیم املاک و محدثات همچون کارخانه آسفالت و مجتمع خدماتی تعمیرگاهی اتوبوس ها در سیمین دشت و نیروهای انسانی، صورت گیرد.

وی اظهار کرد: سهم یک پنجم از ظرفیت آسفالت کارخانه آسفالت برای فردیس با توجه به نیاز کرج به آسفالت، باید به صورت ویژه و از نگاه حقوقی بررسی شود.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر کرج، رویکرد ما در شورای شهر و شهرداری کرج بر تفاهم و توافق دوجانبه برای حل عادلانه و عاقلانه مسائل باقی مانده در جریان انتزاع فردیس از کرج است.

شهر۵۰۰ هزار نفری فردیس سال ۱۳۹۲ از کرج جدا شد که هنوز بخشی از املاک و نیروی انسانی این ۲ شهر تفکیک نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha