۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85602108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورا : روان سازی ترافیک کرج نیازمند سازوکار جدید است

کرج- ایرنا - عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و افزایش حجم ترافیک در این کلانشهر گفت : روان سازی و مدیریت ترافیک کرج نیازمند سا زوکار مناسب از جمله اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر است.

"علیرضا رحیمی " روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کلانشهر کرج به واسطه قرار گرفتن در مسیر ۱۴ استان و مناطق گردشگری کشور یکی از پرترافیک ترین شهرهای ایران به شمار می رود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با بازگشایی مدارس و دانشگاهها شاهد افزایش چندبرابری ترافیک در این کلانشهر هستیم که باید سازوکار مناسبی برای روان سازی ترددها اتخاذ کرد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت : هر چند بخشی از ترافیک کرج با تلاش پلیس راهور مدیریت می شود اما این پلیس نیز با کمبود نیروی انسانی مواجه است .

رحیمی بیان کرد: به رغم ترافیک سنگین در معابر اصلی کرج، پارک دوبل برخی خودروها در این شهر بر مشکلات افزوده و سبب کندی حرکت خودروها در سطح شهر کرج شده است.

عضو شورای شهر کرج گفت : با این اوصاف با بازنگری در محدوده طرح زوج و فرد می توان ترافیک هسته مرکزی کلانشهر کرج را روان سازی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha