۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85603869
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پسکوف: گزینه‌ای جز پیروزی در جنگ نداریم

۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85603869
پسکوف: گزینه‌ای جز پیروزی در جنگ نداریم

تهران-ایرنا- سخنگوی کرملین گفت: روسیه، جایگزین دیگری به جز پیروزی در عملیات نظامی خود در اوکراین ندارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف در مصاحبه با پاول زاروبین (Pavel Zarubin) خبرنگار روس که در صفحه تلگرام وی منتشر شده است، گفت: برای روسیه گزینه دیگری وجود ندارد و اکنون چاره ای جز پیروزی نیست.

سخنگوی کاخ کرملین افزود: روسیه باید موضع غرب را با توجه به اهداف آن برای شکست دادن مسکو به لحاظ راهبردی و تاکتیکی جدی بگیرد.

این مقام روس افزود: آنها (غرب) علنا می گویند هدف شان شکست دادن روسیه از نظر راهبردی و تاکتیکیکی است. این امر ما را مجبور می کند این موضع آنها را جدی بگیریم و اقدامات خود را با توجه به این تهدید شکل دهیم و به عملیات ویژه نظامی برای رسیدن به همه اهداف خود، تحقق همه اهداف تعیین شده و دستیابی به پیروزی ادامه دهیم.

پسکوف درباره گفت و گوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با سردار بردی حامداف همتای ترکمنستانی وی گفت: دو طرف بر تقویت همکاری های راهبردی بین دو کشور تاکید کردند.

کرملین در بیانیه ای درباره این گفت وگوی تلفنی نوشت: تعهد دو طرف برای تقویت هر چه بیشتر مشارکت راهبردی روسیه و ترکمنستان مورد تاکید قرار گرفت.
در این بیانیه همچنین آمده است: رئیسان جمهوری روسیه و ترکمنستان درباره آماده سازی اجلاس سران کشورهای مستقل و مشترک المنافع (همسود) (CIS) در مسکو و اجلاس قدرت های اقتصادی نوظهور موسوم به بریکس در شهر کازان روسیه گفت و گو کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha