فرمانده انتظامی استان: ایلام از امنیت مطلوب برخوردار است

ایلام ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این استان با هوشیاری نیروهای جان برکف انتظامی و امنیتی و تدابیر متولیان امر، از امنیت و آرامش مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "جمال سلمانی" روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حفظ و ارتقاء آرامش، امنیت کامل و بسترسازی آرام و با نشاط و بدون مخاطره امنیتی و انتظامی رسالت اولیه و از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی در سطح استان ایلام است.

وی مدیریت مطلوب و متفاوت رخداد بزرگ اربعین امام حسین(ع) را در سال‌جاری نشانه ولایت پذیری مردم استان دانست و افزود: توجهات خاص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مشارکت مجدانه آحاد مردم استان و هماهنگی و فداکاری نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی باعث شد که مراسم اربعین حسینی امسال در استان ایلام به طور ممتاز و متفاوتی برگزار شود و رضایتمندی مدیران ارشد انتظامی و سیاسی درسطح ملی را فراهم کند.

فرماندهی انتظامی استان ایلام با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم استان در عرصه‌های مختلف، یادآور شد: دستگاه انتظامی استان با تکیه بر قادر متعال و آمادگی و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی استان و به کارگیری اصول علمی و تدابیر انتظامی، در زمینه کشف، پیشگیری و کاهش سرقت رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به مراتب ایثارگری، ولایتمداری و فرهیختگی مردم شهرستان آبدانان یادآور شد: وجود کم سن و سالترین شهید کشور( علی جرایه ) و دانشمند هسته‌ای کشور ( شهید داریوش رضایی نژاد ) و سردار نام آور عرصه‌های ایثار و شهادت( سردار شهید حاج صارم طهماسبی ) در این شهرستان زیباترین ملاک و مصداق عظمت و شایستگی مردم متدین آبدانان است.

سردار سلمانی تصریح کرد: معتمدان، مصلحان و متنفذان سرمایه‌های اجتماعی و معنوی استان هشتند و بخشی از آرامش و آسایش موجود در استان مدیون و مرهون تلاش و همفکری، معاضدت و مشارکت این عزیزان به عنوان و طلایه داران صلح، سازش و صمیمیت است.

وی رضایت مردم را شیرین‌ترین مدال افتخار کارکنان انتظامی استان دانست و یادآورشد: تکریم تام ارباب رجوع، تامین کامل نظم عمومی، تعامل سازنده با نهادهای مردمی و مصلحان و دوائر دولتی، پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از حوادث و رخدادهای ناگوار و شناسایی و برخورد مقتدرانه با مخلان و بر هم زنندگان آرامش و امنیت عمومی رسالت خطیر و مهم فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در سطح استان است و تخلف از آن با هیچ توجیهی امکان پذیر نیست.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم که با حضور مدیران اجرایی، قضایی، نظامی، مصلحان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات گروه پدافند هوایی آبدانان برگزار شد، سردار جمال سلمانی با تشکر از زحمات ۲ ساله سرهنگ نوروز شریعتی، سرهنگ جواد احمدی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آبدانان معرفی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha