۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85603885
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

متخلفان اقتصادی در همدان به پرداخت ۲ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال محکوم شدند

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: متخلفان اقتصادی نیمه نخست امسال در شعب تعزرات حکومتی این استان به پرداخت ۲ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال محکوم شدند.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی فرصت طلبان، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ۶ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۲۵۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرارگرفت.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۳۱۹ پرونده دربخش کالا و خدمات ، ۶۴۹ پرونده دربخش قاچاق کالا و ارز و ۲۸۸ پرونده دربخش بهداشت، دارو و درمان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: تعزیرات حکومتی علاوه بر پرونده های خُرد به پرونده های کلان نیز با اولویت بیشتری رسیدگی و آرا قاطع صادر می کند که در این راستا ۶ ماهه امسال بیش از ۲۰ پرونده مهم و ملی بررسی شد که ارزش هر یک از انها بیش از پنج میلیارد ریال است.

یونسی افزود: این تعداد پرونده با همکاری و تلاش بازرسان سازمان صمت ، ادارات جهاد، منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و درمان، شرکت نفت، اتاق اصناف، ماموران نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha