۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85599114
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی گردو در ملایر

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85599114
جریمه میلیاردی برای قاچاقچی گردو در ملایر

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردوی خارجی در شهرستان ملایر خبر داد.

مرضیه یونسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر به پرونده قاچاق یک هزار و ۹۳۶ کیلوگرم گردو خارجی به ارزش سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی و نحوه کشف، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

یونسی خاطر نشان کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق ، متخلف را معادل ارزش آن به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر از یک خودرو باری وانت ، محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت قاچاقچی لوازم آرایشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت چهار میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم آرایشی خبر داد و گفت: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق کالا شامل ۶ هزار پد آرایشی و هزار، ۴۴۰ عدد ریمل و ۶۴۸ عدد کرم ضد آفتاب به ارزش سه میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

یونسی اظهار کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی و نحوه کشف، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی افزود: همچنین شعبه به ازای ضبط وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق ، متخلف را معادل ارزش آن به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان در حین گشت زنی در محور همدان به قهاوند، محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha