۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85603995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار :  ۲۶ هزار تبعه خارجی غیرمجاز از البرز به کشورشان بازگشتند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: امسال بیش از ۲۶ هزار تبعه خارجی غیرمجاز در اجرای طرح ساماندهی اتباع از این استان به کشورشان بازگشت داده شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی" روز یکشنبه در نشست کمیسیون اتباع استان البرز با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای ساماندهی اتباع خارجی در استان شکل گرفته است، افزود: برای رسیدن به شرایط مطلوب باید برنامه ریزی دقیق تری طی تعامل و همپوشانی تمام مسوولان مربوطه شکل گیرد.

وی ادامه داد: باید ساختار های تدوین شده بر مبنای مصوبات نشست های تخصصی با همکاری تمام مسوولان به مرحله اجرا درآید.

عبداللهی گفت: اکنون عزم و اراده ملی برای ساماندهی اتباع معطوف شده و در چنین بستری به تبعیت از دستورالعمل های کلان با تفکری واحد برای اجرای قوانین در استان اقدام می شود.

وی افزود: باید در نظر داشته باشیم که معاندان به دنبال روزنه هایی برای ایجاد تنش و تبلیغات منفی در ابعاد مختلف هستند از این رو ضرورت دارد که در اقدامات و تصمیمات اخذ شده تمام جوانب را در نظر بگیریم.

استاندار البرز گفت: استان البرز با ۲ سال فعالیت برنامه محور در حوزه ساماندهی اتباع دارای رتبه نخست کشور در این حوزه است.

وی افزود: به لحاظ امنیتی تمام موضوعات رصد شده و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد و افراد دردسرساز و اراذل و اوباش در استان البرز بستری برای ایجاد ناامنی ندارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha