۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85604204
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده کاشان در مجلس: خبرنگاران اعتماد بین مردم و مسئولان را تقویت کنند

کاشان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران رکن اصلی اعتماد افزایی بین مردم و مسوولان هستند و این مهم باید با تلاش رسانه تقویت شود.

به گزارش ایرنا، مصطفی معینی یکشنبه شب در دیدار با مدیر و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر کاشان اظهار کرد: در دنیایی که حجم تولید اخبار و اطلاعات گوناگون روز به روز در حال افزایش است و جریان اخبار نقشی مهم در توسعه همه جانبه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارد، خبرنگاران پیشگامان پیوند شهروندان و دولتمردان در مسیر تعالی و پیشرفت هستند.

وی افزود: این منطقه برای سرمایه گذاری در حوزه‌ های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی مستعد بوده و رسانه بهترین ابزار معرفی این ظرفیت هاست.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی متنوع، مکان‌های مذهبی، آیین‌ها و سنت‌های دیرینه، گیاهان دارویی خاص و همچنین وجود برخی معادن، فرصت‌های مناسبی را برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در منطقه کاشان ایجاد کرده و رسانه‌ها باید با تولید اخبار پرمحتوا در این خصوص، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش منطقه را فراهم سازند.

معینی گفت: کاشان در عرصه تولید گل و گلاب و فرش موقعیت شاخص و جایگاه ممتازی در جهان دارد که بستر سرمایه‌گذاری سودآور و با امنیت بالا را تضمین می‌کند و معرفی این جاذبه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و ایجاد موج رسانه است و در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالتی مهم دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وجود محوطه ۹ هزار ساله سیلک، مجموعه جهانی باغ موزه فین ،آب انبارها، خانه های تاریخی متعدد و صنایع دستی کهن، کاشان را به یکی از قطب های گردشگری و مهد تمدن ایران تبدیل کرده است.

نماینده کاشان در مجلس: خ اعتماد بین مردم و مسئولان را تقویت کنند

مدیر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان کاشان هم در این دیدار گفت: ایرنا بازوی امین برای اطلاع رسانی است و موثق ترین اخبار از طریق این رسانه منتشر شده و شفافیت و صداقت همواره در امر اطلاع رسانی اولویت ایرناست.

امیرشاهین نایبی فر افزود: تمام ارکان این سازمان خبری تلاش خود را بر تحقق بیانات معظم‌ له نهاده‌ تا بتوانند در چنین نقشی به ایفای وظیفه ذاتی و سازمانی بپردازند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha