۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85604744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هکتار زمین‌ کشاورزی در مهدیشهر رفع تصرف شد

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان از رفع تصرف حدود ۲۰ هکتار از اراضی ملی کشاورزی به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در منطقه دازگاره شهرستان مهدیشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی روز دوشنبه به رسانه‌ها افزود: در پی تصرف غیرمجاز حدود ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه دازگاره مهدیشهر توسط متجاوزان، ماموران با هماهنگی قضایی پلیس این شهرستان و با همکاری اداره جهاد کشاورزی به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به آزادسازی زمین های تصرف شده توسط ماموران انتظامی مهدیشهر با همکاری دستگاه‌های مرتبط، افزود: کارشناسان ارزش این اراضی را چهار هزار میلیارد ریال برآورد کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و شهری توسط افراد سودجو موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۲۰ هکتار زمین‌ کشاورزی در مهدیشهر رفع تصرف شد

ظروف چینی قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف انواع ظروف چینی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران انتظامی یکی از ایستگاه های بازرسی شاهرود به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه کامیونت از مشهد به سمت پایتخت عازم بود، اضافه کرد: ماموران در بازرسی خودرو انواع ظروف چینی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود از تکمیل پرونده و معرفی راننده به مرجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش اموال مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha