افزون بر هزار پرونده تخلف صنفی خراسان شمالی تشکیل شد 

بجنورد-ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: یکهزار و۳۴۰ فقره پرونده تخلف صنفی در نیمه نخست امسال برای واحدهای اقتصادی متخلف استان تشکیل و رسیدگی شد. 

محمد علی نیا روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت یکهزار و ۴۹۶ فقره تخلف از واحدهای اقتصادی متخلف استان شناسایی شد که ارزش آن حدود ۳۹۸ میلیارد ریال گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت هشت هزار و ۱۵۵ مورد بازدید از اصناف استان انجام شد خاطرنشان کرد: کم فروشی و گران‌فروشی صدرنشین تخلفات واحدهای اقتصادی متخلف استان در این مدت است همچنین عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در رده بعدی عنوان تخلف هستند.

علی نیا با اشاره به اجرای گشت های مشترک گفت: انجام ۲هزار و ۲۸۴ گشت مشترک در بازار استان منجر به تشکیل ۴۶۶ فقره پرونده در نیمه نخست امسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده های گشت مشترک بیش از ۳۶ میلیارد ریال است.

وی درباره مبارزه و جمع آوری عرضه و فروش کالای قاچاق در استان افزود: در نیمه نخست امسال ۶۰ فقره پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل و ارزش آن بیش از ۳۵۷ میلیارد ریال گزارش شد.

۳۶ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی در قالب هفت اتاق اصناف و حدود ۱۴۰ اتحادیه در استان در حال فعالیت و ارایه کالا و خدمات به مصرف کنندگان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha