۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85562008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعزیرات خراسان‌شمالی به ۲ هزار و ۴۲۶ پرونده رسیدگی کرد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۸۸۱ فقره پرونده تخلف اقتصادی در چهار ماهه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و رسیدگی شد.

کامران ملکی صادقی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا خراسان شمالی اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۳۷۲ فقره پرونده در شعبه های مختلف استان مختومه شد.

وی افزود: میران رسیدگی به پرونده های تخلف اقتصادی در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ادامه داد: گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت مقررات بهداشتی و عدم ارایه فاکتور خرید از مهمترین عناوین تخلفات اقتصادی در استان است.

ملکی صادقی با اشاره به انجام سه هزار و ۱۱۰ مورد بازرسی از بازار استان، افزود: بازرسان این اداره کل در چهار ماهه امسال در قالب ۴۶۰ گروه از بازار و مراکز مختلف بازرسی کردند.

تعزیرات خراسان‌شمالی به ۲ هزار و ۴۲۶ پرونده رسیدگی کرد

رسانه ها مطالبه گر خواسته‌های مردم باشند

وی با اشاره به نقش رسانه ها در رسیدگی به مطالبات مردم، گفت: اثراتی که رسانه ها در رسیدگی به مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها دارند بر هیچ کسی پوشیده نیست.

ملکی صادقی خاطرنشان کرد: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و همواره نقش موثری در شناسایی و رفع مشکلات داشته اند.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات اکنون رویکرد مطالبه گری دارد، گفت: نیروهای این نهاد تنها در دفتر نمی نشیند تا به گزارشات دریافتی رسیدگی کند بلکه اکنون رویکرد سازمان از نشستن در شعبه به رویکرد مطالبه‌گری از دستگاه‌هایی که وظیفه نظارتی دارند، تغییر کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین این نهاد با دستگاه های متولی دیگر گشت های مشترک بازرسی انجام می دهد به گونه ای که کشف ۸۰ درصد پرونده های تخلف اقتصادی حاصل گشت های مشترک است.

ملکی صادقی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ www.tazirat.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

۳۶ هزار واحد صنفی در قالب هفت اتاق اصناف و حدود ۱۴۰ اتحادیه در خراسان شمالی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha