اصلاح چهار گذر اصلی در شرق تهران +فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۳ تهران از اصلاح چهار گذر اصلی این منطقه در قالب طرح الگوی خدمت در شهرداری تهران خبر داد.

محمدهادی علی‌احمدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح الگوی خدمت در چهار گذر اصلی خیابان‌های پنجم نیروی هوایی، صفا، سی متری نیروی هوایی و امامت اجرایی شد و سعی شده همه مسیرهای اصلی این منطقه تحت پوشش این طرح قرار گیرد.

وی افزود: الگوی خدمت از جمله طرح‌های مهم این دوره مدیریت شهری در تهران محسوب می‌شود که در قالب این طرح همه ابعاد یک گذر اصلی، شریان اصلی و خیابان اصلاح شده تا تصویر جدیدی برای مردم این مناطق در آن گذرها اجرایی شود.

شهردار منطقه ۱۳ تهران ادامه داد: با نیازسنجی‌های انجام شده در این منطقه، ۲ مسیر در خیابان پنجم نیروی هوایی و یک محور دیگر در خیابان صفا انتخاب شد که در این راستا، طرح الگوی خدمت در خیابان پنجم نیروی هوایی با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایانی است.

وی یادآور شد: اقدامات طرح الگوی خدمت در محور صفا حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد که در این راستا خدماتی مانند روکش و تراش اساسی آسفالت، ترسیم خط‌کشی، اصلاح و مرمت نهر و جدول ارائه و بخش دیگر فعالیت‌ها نیز در محدوده زیباسازی به حذف زواید، رنگ‌آمیزی و نصب و جانمایی نشان‌ها اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: سعی شده در راستای اجرای طرح الگوی خدمت، جلوه و تصویر جدیدی از خدمت در این منطقه ارائه شود و فعالیت‌های ابتکاری نیز در این طرح گنجانده شده که اجرای کاشی شکسته در طوقه‌های درخت به عنوان یکی از این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: براساس چنین اقداماتی قرار است ابتکارات دیگری در چهار گذر طرح الگوی خدمت در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر اینکه تغییرات برای شهروندان مشهود باشد، نشاط مضاعف و زیبایی تازه‌ای به شهر بخشیده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha