افتتاح ۲ پایگاه اورژانس در شمال شرق تهران

تهران بزرگ - ایرنا - سازمان اورژانس تهران از افتتاح ۲ پایگاه اورژانس در شمال شرق تهران در روز دوشنبه دوم مهرماه خبر داد و اعلام کرد: این پایگاه‌ها در محور هراز و فاز ۱۱ پردیس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از سازمان اورژانس تهران، براین اساس پایگاه اورژانس جاده‌ای امام‌زاده هاشم (ع) در محور هراز و پایگاه اورژانس در فاز ۱۱ پردیس و واحد نقلیه و نگهداشت آمبولانس در ناحیه شمال شرق سازمان اورژانس استان تهران با حضور مسئولان ستادی و عملیات این سازمان افتاح شد.

براساس گزارش اورژانس تهران، اکنون پایگاه جاده‌ای ۳۴۵ امام‌زاده هاشم (ع) با یک دستگاه آمبولانس و پایگاه شهری ۳۰۶ فاز ۱۱ پردیس در هر شیفت با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس و حضور کارشناسان عملیاتی آماده خدمت‌رسانی به مسافران و شهروندان در زمان وقوع حوادث است.

افتتاح ۲ پایگاه اورژانس در شمال شرق تهران

به گزارش ایرنا، سازمان اورژانس استان تهران برای ارائه خدمات به شهروندان و پایتخت‌نشینان اقدامات گسترده‌ای انجام داده است به طوری که در مردادماه سال جاری نیز در یک اقدام مهم برای ارتقای سطح خدمات اورژانسی در این استان، آمبولانس‌های جدید پیشرفته به ناوگان این اورژانس اضافه شد. در همین راستا پنج دستگاه آمبولانس بنز و پنج دستگاه تویوتا هایس در سال جاری به ناوگان اورژانس تهران اضافه شد.

ورود این آمبولانس‌های مجهز، باعث افزایش توان عملیاتی اورژانس تهران شده . امکان ارائه خدمات سریع‌تر و با کیفیت‌تر به بیماران در سراسر استان فراهم شد. این خودروهای اورژانسی به تجهیزات پزشکی پیشرفته مجهز بوده و قادر به ارائه خدمات درمانی اولیه به بیماران در محل حادثه و انتقال ایمن آنها به مراکز درمانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha