«آرایش مهر» پویشی برای اصلاح موی سر دانش آموزان نیازمند مینابی هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) میناب هرمزگان از اجرای پویش «آرایش مهر» به همت این کانون در محله زرکی این شهر خبر داد و گفت: در آستانه ماه مهر این پویش به شناسایی دانش آموزان خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند محله و اصلاح موی سر آنها می‌پردازد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، افشین جهانشاهی روز سه‌شنبه اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، پویش «آرایش مهر» را اجرا کرد.

«آرایش مهر» پویشی برای اصلاح موی سر دانش آموزان نیازمند مینابی هرمزگان

وی ادامه داد: پس از اعلام فراخوان پویش، ۱۰ نفر از آرایشگران محله و محلات همجوار به آن پیوستند و ۲۰ نفر از دانش آموزان محله زرکی و تعدادی در سایر محلات از خدمات این پویش بهره‌مند شدند.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) میناب هرمزگان اظهار کرد: همچنین ۵۰ بسته نوشت افزار شامل دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، مدادتراش، یک دست لباس دخترانه ویژه مقطع راهنمایی و ۵۰ جفت جوراب از محل جمع آوری کمک‌های اعضای کانون و اهالی محله تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

یکهزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری با بیش از ۱۴۰ هزار عضو در سطح مساجد استان هرمزگان در حال ارائه خدمات متنوع فرهنگی، هنری، مشاوره ای، آموزشی و اردویی به جامعه هدف هستند.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha