۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85605786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روزنامه نگار صهیونیست: باید اعتراف کنیم که حزب الله ما را تهدید می‌کند

تهران-ایرنا- یک روزنامه نگار صهیونیست اذعان کرد که حزب الله لبنان در دو جبهه داخلی و شمالی رژیم صهیونیستی را تهدید می کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، رون بن یشای، روزنامه نگار صهیونیست در اظهاراتی گفت که در آغاز جنگ و یا نبرد باید اعتراف کنیم که حزب الله در دو جبهه (رژیم) اسرائیل را تهدید می کند.

وی افزود: اول در جبهه داخلی است که زیرساخت ها و تاسیسات نظامی را شامل می شود و می تواند با موشک های دور برد و دارای کلاهک های سنگین و نقطه زن آن ها را هدف قرار دهد و دیگری در جبهه مرزها است که می تواند به واسطه نیروهای «رضوان» و موشک ها و پهپادها آن را تهدید کند.

این روزنامه نگار صهیونیست تاکید کرد که حزب الله طی چند ماه گذشته توانست یک نوار امنیتی سوخته در داخل شمال سرزمین های اشغالی ایجاد کند.

رسانه های صهیونیستی به نقل از فرمانده پیشین منطقه شمالی تاکید کردند: هیچ یک از اهداف خود را محقق نکردیم؛ نه اسرا آزاد شدند و نه حماس نابود شد.

اخیرا نیز یعقوب عمیدرور، رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که (رژیم) اسرائیل حتی نزدیک به آغاز ویرانی توانایی های حزب الله نیست و تل آویو نسبت به شکست و یا از بین بردن امکانات حزب الله بسیار دور است.

وی تاکید کرد: حزب الله بعد از اینکه ده ها هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد جنگ را آغاز کرد و این گروه حدود ۱۰۰ هزار موشک در اختیار دارد. حتی اگر ۳۰ هزار موشک حزب الله را سرنگون کردیم بازهم ۷۰ هزار موشک دارد و این تعداد ۷ برابر موشک های حماس است بنابریان (رژیم) اسرائیل از شکست حزب الله بسیار دور است.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که علیرغم عملیات ارتش اسرائیل، حزب الله لبنان توانایی آن را دارد که تل آویو را هدف قرار دهد و حریم هوایی فلسطین اشغالی، نیروگاه ها و پایگاه های پدافند هوایی را فلج کند.

منابع صهیونیستی می گویند: اهداف به پایان خواهند رسید و جنگ فرسایشی آغاز خواهد شد، ما این مساله را از قبل می دانستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha