رمضی: فعالیت ورزشی فدراسیون کارگری نسبت به پارسال دوبرابر شده است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: رویکرد این فدراسیون ترغیب صنایع به ورزش کارگری و کاهش عقب ماندگی در این حوزه است البته با این راهبرد ما توانستیم فعالیت ورزشی را نسبت به سال گذشته دوبرابر افزایش دهیم.

جواد رمضی صبح جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص فعالیت‌های این فدراسیون اظهار کرد: پس از یک سال وقفه مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر سال گذشته برگزار شد اما یک سری مشکلات و عقب ماندگی در مسیر این ورزش باقی ماند. از مهم‌ترین برنامه ما در نیمه دوم امسال برگزاری ۱۲ رویداد قهرمانی کشور و همچنین اعزام تیم‌هایی به رقابت‌های جهانی خواهد بود تا این عقب‌افتادگی جبران شود.

وی با بیان اینکه طبق تقویم فدراسیون در بازه زمانی شش‌ماهه نخست برنامه‌ها به خوبی پیگیری شد، گفت: برای شش‌ماهه دوم سال، ۱۲ رویداد قهرمانی کشور برنامه ریزی شده است که ۱۰ مورد آن در مهر انجام خواهد شد. به لحاظ برگزاری مسابقات امسال به نسبت سال گذشته شاهد رشد ۱۴۰درصدی در برنامه‌ها خواهیم بود. امیدوارم با این رویکرد بتوانیم بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و فعالیت ورزشی را تا پایان امسال ۲ برابر خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری همچنین از حضور نماینده کشورمان در رقابت‌های فوتبال ۵نفره جهانی خبر داد و گفت: رقابت جهانی فوتبال ۵ نفره سوم تا ۸ آبان در کشور یونان برگزار خواهد شد. بانک سامان قهرمان سال گذشته لیگ کارگری به عنوان نماینده کشورمان به این مسابقات اعزام خواهد شد.

رمضی: فعالیت ورزشی فدراسیون کارگری نسبت به پارسال دوبرابر شده است

رمضی اضافه کرد: همچنین قرار است تیم فوتبال ۵ نفره مس سرچشمه اواخر آبان در رقابت‌های فوتبال ساحلی در چین شرکت کند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: کلانشهر تهران تنها ۲ مجموعه ورزش کارگری دارد اما استان فارس از ۱۸ مجموعه ورزشی برخوردار و این امر یک ظرفیت بالقوه است که ‌باید به بالفعل تبدیل شود.

وی به بازنگری انجمن‌ها و هیات‌های شهرستانی اشاره کرد و افزود:‌ به کارگیری افراد دلسوز از دل صنایع و احیای انجمن‌ها و هیات‌ها در دستور کار است تا بتوان ورزش کارگری را در سطح خرد و کلان ارتقا داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha