سه هزارو ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند گچساران توزیع شد

گچساران- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از سه هزارو ۵۰۰ بسته نوشت افزار در راستای مسئولیت های اجتماعی بین دانش‌آموزان روستاها و مناطق کمتر برخوردار در حوزه فعالیت این شرکت توزیع شد.

غلامرضا کمالی روز سه شنبه در آئین توزیع بسته های نوشت‌افزار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این تعداد بسته نوشت‌افزار ۲۱ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: تلاش شده که دانش‌آموزان کم‌برخوردار در محیط پیرامون این شرکت ، مشکل لوازم‌ آموزشی و نوشت‌افزار نداشته باشند.

کمالی اظهار کرد: کیف، دفتر، مداد، پاک کن، مداد رنگی، مداد تراش و خط کش از جمله وسایل آموزشی و نوشت افزار توزیع شده بین دانش آموزان نیازمند است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: دانش‌آموزان آینده‌ساز و ریشه توسعه در کشور هستند و بر این اساس هزینه در این حوزه سرمایه گذاری ارزشمندی برای آینده ایران عزیز است.

وی تصریح کرد: تمامی هدایای توزیع شده به دانش آموزان بی بضاعت از نوع کالای ایرانی بوده تا از این طریق علاوه بر رونق تولید به اشتغال افراد نیز کمک شده باشد.

سه هزارو ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند گچساران توزیع شد

سرپرست آموزش‌وپرورش گچساران نیز اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه موجب می‌شود تا دانش آموزان کم برخوردار نیز این خوشحالی را لمس کنند، و جا دارد از مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران تقدیر کرد.

مرضیه قنواتیان ادامه داد: جامعه هدف دریافت کننده بسته‌های لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم است و این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان این مناطق صورت گرفت.

وی افزود: امید است با توزیع این تعداد بسته آموزشی لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده شود و از دغدغه والدین آن‌ها برای خرید لوازم التحریر و کیف مدرسه کاسته باشیم.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به‌عنوان دومین تولیدکننده نفت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که درزمینهٔ تولید، فراورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

۲۸ هزار دانش آموز امسال در مناطق مختلف گچساران راهی کلاس درس شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha