برای استاندار شدن چانه نزنید! شاخص داریم

یاسوج- ایرنا- وزیر کشور گفت: کارآمدی و مردمداری مهمترین شاخص انتخاب استانداران در دولت چهاردهم است و هر فردی بخواهد و تصور کند که می تواند با لابی گری و چانه زنی و سفارش دیگری به عنوان استاندار انتخاب شود برای وی امتیاز منفی محسوب می شود.

اسکندر مومنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در شهر یاسوج تصریح کرد:همچنین شاخص های مختلف عمومی و اختصاصی برای انتخاب استانداران سراسر کشور مورد نظر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی خودش تلاش کند و بخواهد با لابی و چانه زنی خود را برای استاندار شدن نشان دهد شاخص منفی برای وی محسوب می شود و از شاخص استانداران خارج می شود.

وی تأکید کرد: استانداران برای توسعه شاخص های عمومی استان های محل خدمت خود تلاش مضاعف داشته باشند. افراد اگر نتوانند در این راستا موفق باشند از چرخه خدمت خارج می شوند.

وزیر کشور به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد درخصوص ۲۰ درصد نفت، ۱۰ درصد آب و ۲۰ درصد منابع جنگلی اشاره کرد و افزود: این استان ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد.

وزیر کشور همچنین با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهدا ادای با نثار گل ادای احترام کرد.

برای استاندار شدن چانه نزنید! شاخص داریم

«اسکندر مومنی» وزیر کشور لحظاتی پیش برای شرکت معرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و قردانی از خدمات استاندار پیشین به این استان سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha