۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85606328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه ریزی مدیریت شهری کرج برای استمرار  مسابقه های ورزشی محله ها

کرج - ایرنا- نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از مسابقه های ورزشی محلات کرج از شهرداری خواست برای استمرار این مسابقه ها در کل سال برنامه ریزی کند.

به گزارش ایرنا، "علیرضا رحیمی " روز سه شنبه در حاشیه بازدید از هفتمین دوره مسابقه های ورزشی محلات کرج افزود: این مسابقات با وقفه ای طولانی در ۲۰ رشته با همکاری ۲۰ هیات ورزشی و با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر در حال برگزاری است که این استقبال علاقه و توجه شهروندان به امر ورزش را نشان می دهد.

وی گفت: مسابقات ورزشی محلات می تواند فرصتی مناسب برای استعدادیابی توسط باشگاه داران و مربیان ورزشی و هیاتهای ورزشی جهت شناسایی نخبه های ورزشی از بین جوانان شهر باشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب ورزشکاران و خانواده هاانتظار می رود مدیریت شهری برنامه ریزی برای استمرار این مسابقات برنامه ریزی کند.

وی تاکید کرد: برای مسابقه های فرهنگی و ورزشی ویژه افراد کم توان جسمی و بیماران خاص باید در دستور کار مدریت شهری قرار گیرد.

آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات کرج از از نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز شده اوایل آبان امسال با اهدای جوایز ارزنده به برترین ها برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha