۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85606382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۶ مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اسلامشهر تخریب شد

اسلامشهر - ایرنا - مدیرجهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: با دریافت دستور قضایی ۶۶ مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمین‌های مرغوب کشاورزی این شهرستان تخریب شد.

به گزارش ایرنا، مسعود ایلکا روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با دستور دادستان و تامین امنیت توسط فرماندهی نیروی انتظامی، یگان امداد و با همراهی پرسنل امور اراضی جهاد کشاورزی در راستای حفظ و حراست از زمین های زراعی و باغی شهرستان بویژه صیانت از عرصه های کشاورزی در روستاهای نوروزآباد، حسن آباد خالصه، ایرین و چیچکلو از بخش احمدآباد مستوفی این شهرستان ۶۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: این بناها شامل سوله، آلاچیق، دیوارکشی، محوطه سازی قلع و قمع و مساحت حدود هشت هکتار عرصه تولیدات کشاورزی آزاد سازی شد.

این مسئول اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۱۹۵ هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشته است.

وی تاکید کرد: هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی جز با اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری ممنوع است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز با سامانه ۱۳۱ تماس حاصل بگیرند.

ایلکا از بهره برداران بخش کشاورزی درخواست کرد؛ پیش از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع از اصالت ساخت و سازها در زمین های کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha