نماینده ولی فقیه: توسعه کهگیلویه و بویراحمد شتاب گیرد

یاسوج - ایرنا -نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد از مسوولان خواست برای سرعت بخشیدن به آبادانی و رفاه مردم استان تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا،آیت الله سید نصیر حسینی روز سه شنبه در آیین معارفه استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد افزود: مردم این استان از مسوولان انتظارات به حقی دارند که باید به این مطالبات رسیدگی شود.

حسینی تاکید کرد: اگرچه در سال های گذشته اقدام های خوبی برای توسعه استان انجام گرفته اما تکمیل طرح های بزرگ مطالبه به حق مردم استان است.

وی تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه های نیم قرن پیش تاکنون مشارکت خوبی داشته اند و امید است مسوولان دولت چهاردهم بتوانند در دوران خدمت خود رضایت آنان را کسب کنند.

استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: در دولت سیزدهم اقدام های خوبی برای توسعه استان انجام گرفت که ماندگار است.

سیدعلی احمدزاده افزود: بهره برداری از کارخانه پتروشیمی گچساران و افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت پس سال ها انتظار از خدمات شاخص دولت سیزدهم بوده است.

وی با اشاره به اینکه احیای کارخانه قند یاسوج از دیگر خدمات مهم دولت در سه سال اخیر بوده است خدمات دولت در سه سال گذشته تاکنون را مطلوب ارزیابی کرد.

احمدزاده، استاندار جدید را چهره ای کارآمد و مردمدار خواند و ابرازامیدواری کرد: این انتخاب بتواند نقش تاثیرگذاری در پیشرفت استان داشته باشد.

وی انتقادات برخی از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد درباره مدیریتش را یادآور شد و تاکید کرد که آنان عادلانه قضاوت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری استانداری کهگیلویه و بویراجمد نیز در این آیین گفت: این استان مقیاس کوچکی از ایران اسلامی را به خود اختصاص داده اما تاریخی سراسر با شکوه و افتخار دارد.

جواد هاشمی افزود: کهگیلویه و بویراحمد با حضور حدود ۴۰هزار رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از شجاعت را به نمایش گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha