۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85606917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ کودک زیر پوشش کمیته امداد بروجرد در انتظار حامی هستند

بروجرد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ حامی از کودکان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان حمایت می‌کنند و ۵۰۰ کودک دیگر هم در انتظار حامی هستند.

محمد پیرهادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون ۵۰۰ کودک در لیست انتظار برای دریافت حامی قرار دارند که در صورت پیدا شدن داوطلب برای زیر پوشش قرار دادن آنها نیز به صورت فرزندان معنوی ماهانه مبلغی برای این کودکان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۱۰۰ کودک در طرح ایتام و محسنین توسط خیرین، حمایت می شوند، بیان کرد: حامیان به طور متوسط سالانه ۱۵ میلیارد ریال به حساب مجموع کودکان زیر پوشش کمیته امداد در این طرح واریز می کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد یادآور شد: آمار کودکان زیر پوشش کمیته امداد در ایتام و محسنین، متغیر و شناور است ولی همکاری و مساعدت خیرین و حامیان این کودکان در کمک به این نهاد حمایتی بسیار اثرگذار است.

پیرهادی اضافه کرد: حامیان و افراد علاقه مند به داشتن فرزندان معنوی می توانند برای کمک و زیر پوشش قرار دادن کودکان به واحد اکرام این نهاد حمایتی واقع در خیابان مدرس مراجعه کنند.

طرح اکرام ایتام مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده اند.

طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده اند و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن که پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست، تشخیص نیازمند بودن این خانواده ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha