ارائه مشاوره رایگان به یک هزار و ۷۵۴ مددجوی کمیته امداد بروجرد

بروجرد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: خدمات مشاوره ای رایگان در حوزه های مختلف به یک هزار و ۷۵۴ مددجوی کمیته امداد این شهرستان نیمه نخست امسال ارائه شد.

محمد پیرهادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مددجویان زیر پوشش این نهاد که نیاز به مشاوره در زمینه های مختلف داشته باشند، شناسایی و به صورت فردی و گروهی در بخش های مختلف مانند مشاوره در راستای افزایش مهارتهای زندگی، ارتقاء عزت نفس و ازدواج آگاهانه به صورت رایگان بهره مند می شوند.

وی افزود: در این مدت ۹۸۱ مددجو در حوزه مشکلات روانی و خانوادگی، ۱۵۳ نفر مشاوره قبل از ازدواج و ۶۲۰ نفر نیز از خدمات مشاوره ای مراکز کمیته امداد شهرستان بروجرد بهره مند شدند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره ای برای خانواده های زیر پوشش بسیار سنگین است، بیان کرد: خدمات مشاوره ای توسط روانشناسان مجرب در مراکز کمیته امداد بروجرد به مددجویان ارائه می‌شود.

پیرهادی با اشاره به ارائه مشاوره های تحصیلی به دانش آموزان اضافه کرد: در صورت بروز مشکل برای دانش‌آموزان آن‌ها از طریق مراکز مرتبط به مراکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره ای کمیته امداد ارجاع می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات مشاوره قبل ازدواج برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: یکی از مسائل مورد توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) مشاوره قبل ازدواج است و در این راستا به دختران مجرد در آستانه ازدواج نیز هر ساله باتوجه با آموزش‌های جدید خدمات مشاوره ای ارائه می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد یادآور شد: کمیته امداد شهرستان در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha