رییس جمهور در سازمان ملل سیاست های جمهوری اسلامی ایران را به خوبی تبیین کرد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: رییس جمهور سخنرانی خوبی در سازمان ملل داشت و مواضع و سیاست های جمهوری اسلامی ایران را بدرستی تبیین کرد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به فضا سازی های صورت گرفته علیه ایران توسط رسانه ها، سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل این فضا سازی ها را تغییر و کنترل می کند.

وی ادامه داد: سخنرانی شب گذشته رییس جمهور در هفتاد و نهمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با توجه به حضور کشورهای مختلف جهان در این مجمع به طور حتم موثر است.

امام جمعه همدان اضافه کرد: سخنرانی رییس جمهور در جمع نمایندگان کشورهای مختلف در سازمان ملل در عرصه خارجی بسیار تاثیر گذار است و نگاهی که رسانه ها جهان به ایران دارند و فضا سازهایی که صورت گرفته به طور حتم کنترل می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رییس جمهور در سازمان ملل صحبت های خوبی داشت از جمله مواضع شفاف جمهوری اسلامی ایران را درباره رژیم صهیونیستی بیان کرد.

آیت الله شعبانی موثقی بیان کرد: رییس جمهور سیاست جمهوری اسلامی را از تریبون سازمان ملل به درستی تبیین کرد و صحبت های منطقی، مورد تایید و دفاعی در این تریبون داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: رییس جمهور مواضع ایران در قبال جنایت های صهیونیست ها را شفاف مطرح کرده و با بیان دقیق، منطقی و محکم سیاست های کشورمان را در مسایل مختلف ابراز کردند.

وی افزود: مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به جنایت هایی که در غزه رخ داد و ناامنی که در منطقه ایجاد می شود به خوبی اشاره و عنوان کردند که جمهوری اسلامی دنبال صلح است.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران یکم مهرماه به‌ منظور حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد.

موعد سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل سه‌شنبه سوم مهرماه بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران پرداخت.

این سفر هرساله در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه صورت می‌گیرد و روسای جمهور کشورمان در ادوار مختلف به بیان نظرات و مسائل مورد نظر می‌پردازند.

سخنرانی در اجلاس جانبیِ مجمع عمومی به‌نام «سران برای آینده»، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا، گفت‌وگو با رهبران ادیان الهی، نشست با مدیران رسانه‌ها، اندیشکده‌ها و دیگر دیدارهای دوجانبه با برخی سران کشورهای اروپایی، آسیایی و جهان اسلام از جمله برنامه‌های احتمالی رئیس‌جمهور کشورمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha