۵۰ دستگاه یخچال به مددجویان کمیته امداد بندرخمیر هرمزگان اهدا شد

بندرعباس - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرخمیر هرمزگان گفت: ۵۰ دستگاه یخچال با مشارکت خیران این بندر تهیه و به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل نگهبان روز سه‌شنبه در حاشیه اهدای این لوازم سرمایشی اظهار کرد: ارزش هر دستگاه یخچال اهدایی ۱۴۰ میلیون ریال است که برای تامین این تعداد یخچال هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با شناسایی و ثبت نیازهای ضروری هر خانواده در سامانه هوشمند امداد، سعی دارد با برنامه‌ریزی هدفمند مشکلات آنان را رفع کند، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳۶ خانواده در شهرستان بندرخمیر شناسایی شده که نیازمند لوازم سرمایشی کولر و یخچال هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرخمیر اظهار کرد: تامین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های کمیته امداد در مناطق محروم به دلیل گرانی لوازم سرمایشی و گرمایشی و توانایی نداشتن در خرید همچنان ضرورت دارد و این نهاد باتوجه به محدودیت اعتبارات، از طریق منابع مالی داخلی خود به تنهایی توان رفع همه نیازهای خانواده‌های نیازمند را ندارد و نیازمند آن است که خیران بزرگوار، دستگاه‌های متولی و صنایع بزرگ استان بیش از پیش در رفع مشکلات نیازمندان با این نهاد همکاری داشته باشند.

۱۶۰ دستگاه کولرگازی با ارزش افزون‌ بر۴۰ میلیارد ریال نیز در آذرماه سال گذشته بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بندرخمیر با همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه این شهرستان توزیع شد.

در حال حاضر حدود پنج هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد بندرخمیر بوده که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha