۹۹ دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان بندرلنگه توزیع شد

بندرعباس - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرلنگه هرمزگان گفت: ۹۹ دستگاه لوازم سرمایشی (یخچال و کولرگازی) در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی و تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش ایرنا، محمد ذاکری روز سه‌شنبه در حاشیه توزیع این دستگاه‌های سرمایشی اظهار کرد: ارزش این دستگاه‌ها در مجموع ۱۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات کمیته امداد در حوزه حمایت‌های اجتماعی تامین شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد لوازم سرمایشی ۵۴ دستگاه یخچال به ارزش هفت میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال و ۴۵ دستگاه کولرگازی به ارزش ۹ میلیارد ریال بوده است.

رییس کمیته امداد بندرلنگه، یکی از مشکلات عمده‌ خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را کمبود و یا نداشتن لوازم ضروری زندگی و از جمله لوازم سرمایشی دانست و اظهار کرد: این نهاد با انجام نیازسنجی و برنامه‌ریزی دقیق اقدام به بررسی مشکلات و نیازهای هر خانواده در این زمینه کرده و مددکاران نیز نتیجه آن را پس از بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی در سامانه سها (سامانه امداد هوشمند) ثبت می‌کنند.

ذاکری یادآورشد: کمیته امداد نیز پس از تخمین و تامین اعتبارات مورد نیاز، نسبت به تهیه اقلام و لوازم ضروری زندگی اقدام و براساس شاخص‌ها و اولویت‌های سامانه هوشمند سامانه سها بین نیازمندان توزیع می‌کند.

در حال حاضر چهار هزار و ۳۰۰ خانوار در شهرستان بندرلنگه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات و حمایت‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف و متنوع برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha