یکهزار و ۸۶۱ دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

بندرعباس - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: یکهزار و ۸۶۱ دستگاه لوازم سرمایشی تابستان امسال بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد در این استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، احمد سالاری روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: برای تهیه این تعداد لوازم سرمایشی افزون‌بر ۲۶۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: این لوازم سرمایشی شامل یکهزار و ۳۷۹ دستگاه کولر گازی به ارزش ۲۱۶ میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال، ۲۵ دستگاه کولر آبی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۴۵۷ دستگاه یخچال فریزر به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: توزیع این لوازم سرمایشی متناسب با شناسایی و نیاز سنجی‌های صورت گرفته خانوارهای تحت حمایت و به منظور ایجاد رفاه برای نیازمندان بوده است.

یکهزار دستگاه کولر گازی توزیع شده بین نیازمندان کمیته امداد هرمزگان به صورت مشارکتی و با همکاری سپاه امام سجاد(ع) استان، قرارگاه منطقه‌ای مدینه و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در طرح «نسیم رحمت» تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha