بانوان کرمانشاهی نایب قهرمان مسابقات فول کنتاکت کشور شدند

کرمانشاه - ایرنا - تیم بانوان اسلام آبادغرب به نمایندگی از استان کرمانشاه به مقام دوم هفدهمین دوره مسابقات نیوفول کنتاکت قهرمانی کشور در تهران دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفدهمین دوره مسابقات سبک نیوفول کنتاکت قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شد که تیم‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

در این دوره از رقابت ها در بخش بانوان تیم اسلام آبادغرب به نمایندگی از استان کرمانشاه توانست با کسب هفت مدال طلا و ۲ مدال نقره و هفت مدال برنز مقام دوم تیمی کشور را با مربیگری فتانه کرانی بدست آورد.

تیم خراسان رضوی در این دوره از مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آورد و خوزستان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در تیم اسلام آباد غرب النا فتاحی، فاطیما آرمند، مبینا کریمی، سارینا شریفی، آیناز پرموزه، سپیده رضایی و روژین چوبک مدال طلا را کسب کردند، فاطمه عزیزی و فاطمه رجبی به مدل نقره رسیدند و طناز حسینی، آتوسا طهماسی احمدیان، سایا محمودی زاد، ملیکا کاظمی، عسل دست باز، فاطمه سلیمانیان و رها رضایی نیز به مدال برنز دست یافتند.

این دوره از مسابقات با حضور اکبر طالعی رییس سبک نیو فول کنتاکت در ایران و نائب رئیس فدراسیون جهانی ژاپن و ایرج طالعی نائب رئیس سبک در ایران و تمامی هیئت رئیسه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha