۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85607516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شوش خواستار تشکیل گردان‌های شهید سلیمانی در این شهرستان شد

دزفول - ایرنا - فرماندار شوش با تاکید بر لزوم بسترسازی برای نقش آفرینی مردم در گره گشایی از مسایل گفت: تشکیل گردان‌های سلیمانی به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی و فقرزدایی در این شهرستان مورد حمایت است.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه روز چهارشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شوش در حرم دانیال نبی(ع) افزود: گردان‌های شهید سلیمانی ظرفیت مناسبی برای محرومیت زدایی از محله‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی موجود در این نقاط است.

وی با بیان اینکه رزمندگان با حضور در میدان و بذل جان نام خود را در تاریخ ثبت کردند، ادامه داد: شوش، سنگر و خط مقدم دوران دفاع مقدس بود که وجود یادمان‌های فتح المبین و فکه در شوش، یادگاران ارزشمند این دوران است.

فرماندار شوش استمرار حرکت شهدا را تکلیفی بر عهده همه به ویژه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان آیینه تمام نمای ایثار و جهاد در جامعه و کشور هستند.

وی با تاکید بر لزوم جمع آوری تاریخ شفاهی رزمندگان شوش بیان کرد: نوشتن خاطره‌ها و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با حال وهوای دوران دفاع مقدس مسوولیتی سنگین به عهده همه رزمندگان، جانبازان و آزادگان است.

فرماندار شوش خواستار تشکیل گردان‌های شهید سلیمانی در این شهرستان شد

‌بسیج مفتخر به سربازی در زیر پرچم رهبر معظم انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش نیز در این آیین با بیان اینکه اینکه امروز ندای مرگ بر آمریکا و اسراییل پرفروغ‌تر از ابتدای انقلاب در دنیا طنین انداز شده است، گفت: آرمان‌ها و شعارهای محوری جمهوری اسلامی امروز توسط مردم نقاط مختلف دنیا با صدای بلند فریاد زده می‌شود.

سرهنگ پاسدار مهدی طرفی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به دست نظام مقدس جمهوری اسلامی به ذلت افتاده است، افزود: توقف در مسیر دفاع از حق و مظلومان عالم معنا ندارد و این مسیر که به دست امام ایجاد و با خون شهدا هموار شده است با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شبکه عظیم بسیج مفتخر به سربازی ذیل پرچم فرمانده کل قوا است، ادامه داد: شوش، معراج شهدای بزرگ و سنگر مناجات و راز و نیاز رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که باید این روح معنویت در این شهر حفظ و حراست شود.

فرماندار شوش خواستار تشکیل گردان‌های شهید سلیمانی در این شهرستان شد

عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدا است

امام جمعه شوش نیز در این آیین با بیان اینکه عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون ایثارگری شهدا و رزمندگان است، گفت: شهدا مظهر غیرت، شرافت و عزت ملی و مذهبی هستند.

حجت الاسلام سیدمرتضی مرعشی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی دوباره ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و آزادگانی است که درس ایثار و از خودگذشگی را به همه آموختند.

به گزارش ایرنا، ۲ منطقه جنگی شامل فتح المبین و فکه در شهرستان شوش وجود دارد؛ محوطه یادمانی جبهه شوش (غرب کرخه) و حمام پادگان لشگر ۲۵ کربلای شوش در مهر ماه ۱۳۹۹ ثبت ملی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha